Σχετικά άρθρα

  • ΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ

    Βασιλική Μέττα, Εργοθεραπεύτρια

    Ο όρος οπτική διάκριση ορίζεται ως η δυνατότητα του ανθρώπου να προσδιορίζει τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ αντικειμένων ή συμβόλων με την αίσθηση της όρασης. Αυτός ο ορισμός μπορεί επίσης να διευρυνθεί ώστε να περιλαμβάνει την ικανότητα κάποιου να διακρίνει στοιχεία από ένα υπόβαθρο, να εκτιμήσει τις διαφορές και τις ομοιότητες σε σχήματα, μορφές, χρώματα, μεγέθη, τις θέσεις και τους προσανατολισμούς. περισσότερα

  • ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ

    Βασιλική Μέττα, Εργοθεραπεύτρια

    Τα περισσότερα παιδιά έχουν μεγάλη ικανότητα να δέχονται τα ερεθίσματα που προσλαμβάνουν από το περιβάλλον, να τα ερμηνεύουν και να τα οργανώνουν με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταπεξέρχονται στις απαιτήσεις του. περισσότερα

  • ΤΟ ΔΥΣΠΡΑΞΙΚΟ ΠΑΙΔΙ

    Ειρήνη Μπιτχαβά, Εργοθεραπεύτρια

    Η κίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή και εξέλιξη του παιδιού, αφού αποτελεί ένα πολύτιμο μέσο απόκτησης γνώσεων, εξερεύνησης του περιβάλλοντος, κοινωνικής αλληλεπίδρασης και μέσο κατανόησης των ορίων του ανθρώπινου σώματος, σε σχέση με το περιβάλλον του. περισσότερα

  • ΔΕΠ/Υ: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας

    Αγγελική Παναγιωτοπούλου, Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

    Η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας είναι μία διαταραχή που φαίνεται να αυξάνεται σε συχνότητα τα τελευταία χρόνια και να ανησυχεί αρκετά τους γονείς. περισσότερα